Milion widzów serialu „19+”. TVN liderem w grupie komercyjnej
Nowy paradokument „19+” ogląda średnio 1,04 mln osób. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i pierwsze w grupie komercyjnej 16-49, docelowej dla reklamodawców.

Premierowe odcinki „19+” oglądać można na antenie TVN w dni powszednie o godz. 16.30, począwszy od 7 listopada br. Pierwsze 12 odcinków (pokazane do 23 listopada br.) oglądało średnio 1,04 mln widzów. Przełożyło się to na 10,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą popularnością cieszył się odcinek z 23 listopada. Zgromadził on przed telewizorami 1,15 mln oglądających. Emisja ta miała również najwyższe udziały - wyniosły one odpowiednio 11,86 proc. i 18,52 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
Data | Start | Koniec | AMR | SHR % | SHR % |
2016-11-07 | 16:30:02 | 16:57:01 | 1 069 146 | 10,94% | 15,07% |
2016-11-08 | 16:30:09 | 16:57:03 | 1 099 288 | 11,28% | 17,82% |
2016-11-09 | 16:29:52 | 16:56:51 | 1 011 105 | 10,50% | 16,23% |
2016-11-10 | 16:29:55 | 16:56:46 | 1 119 464 | 11,69% | 17,88% |
2016-11-14 | 16:30:10 | 16:56:40 | 1 065 506 | 11,42% | 15,79% |
2016-11-15 | 16:29:51 | 16:56:37 | 1 125 208 | 11,24% | 17,16% |
2016-11-16 | 16:29:42 | 16:56:18 | 892 742 | 8,83% | 12,96% |
2016-11-17 | 16:29:05 | 16:56:30 | 1 052 171 | 10,73% | 17,38% |
2016-11-18 | 16:30:10 | 16:56:43 | 983 233 | 10,14% | 16,53% |
2016-11-21 | 16:29:23 | 16:55:45 | 934 852 | 9,85% | 13,67% |
2016-11-22 | 16:30:02 | 16:56:36 | 932 489 | 9,87% | 16,75% |
2016-11-23 | 16:29:58 | 16:56:57 | 1 146 299 | 11,86% | 18,52% |
Średnio: | 1 035 854 | 10,69% | 16,28% | ||
TVN paradokumentalny serial „19+” emituje mniej więcej między godz. 16.29, a 16.56. Stacja ma w tym czasie 10,51 proc. udziału wśród wszystkich widzów, co daje jej trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Liderem w tym paśmie jest Polsat, nadający wówczas konkurencyjny paradokument „Na ratunek 112”, co przekłada się na 14,23 proc. udziału. Druga jest TVP1 (powtórki „Ojca Mateusza”; 11,64 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 (gł. powtórki seriali; 6,74 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwszy jest już jednak TVN, mający 16 proc.. Dalej plasują się: Polsat (13,77 proc.), Dwójka (7,33 proc.) i Jedynka (6,98 proc.).
Dni powszednie - 16:29-16:56 | Wszyscy 4+ | 16-49 |
Stacja | SHR % | SHR % |
Polsat | 14,23% | 13,77% |
TVP1 | 11,64% | 6,98% |
TVN - 19+ | 10,51% | 16,00% |
TVP2 | 6,74% | 7,33% |
„19+” to produkcja z gatunku scripted docu, która opowiada historie absolwentów klasy maturalnej, próbujących odnaleźć się w dorosłym świecie. Serial przedstawia losy grupy przyjaciół mieszkających ze sobą, których poznajemy w przełomowym dla nich momencie - tuż po uroczystym rozdaniu świadectw maturalnych.
Scripted docu produkowany jest przez krakowski oddział TVN. Zdjęcia rozpoczęto jesienią zeszłego roku.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: Milion widzów serialu „19+”. TVN liderem w grupie komercyjnej