Specjalna edycja „Milionerów” hitem TVN. Finał oglądało 1,5 mln widzów
Pokazane w ostatnich tygodniach specjalne odcinki „Milionerów” obejrzało średnio 1,29 mln widzów. W całym sezonie jesiennym teleturniej śledzi 1,16 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Specjalne odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można było w okresie od 9 do 20 października 2023 roku (od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55 oraz finał pokazany w piątek, 20 października o 20.00). W badanym okresie teleturniej śledziło średnio 1,29 mln widzów. Przełożyło się to na 10,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,09 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 19 października br., który oglądało średnio 1,61 mln widzów. Trwający ponad 1,5 godziny finał śledziło 1,54 mln osób.
Wszystkie dotychczasowe odcinki jesiennego sezonu „Milionerów” (pokazane w okresie od 4 września do 20 października) zgromadziły 1,16 mln widzów (9,55 proc. udziału w 4+, 9,41 proc. w 16-49 i 9,12 proc. w 16-59).
Dla porównania, jesienią ub.r. po ponad czterech pierwszych tygodniach teleturniej „Milionerzy” miał 1,30 mln widzów (9,80 proc. udziału w 4+, 9,81 proc. w 16-49 i 8,91 proc. w 16-59). Format w tym ujęciu stracił 140 tys. widzów.
W specjalnych odcinkach wygrać można było 2 mln zł
Edycja specjalna „Milionerów” składała się z dziewięciu odcinków. W pierwszych ośmiu zawodnicy wygrywali pieniądze w regularnej wersji. Z kolei w dziewiątym - finałowym odcinku - osoby, które w odcinkach eliminacyjnych odpowiedziały na minimum 7 pytań, stanęły do walki o 2 mln zł.
W finale wystąpili: Jakub Kasperkiewicz, Joanna Grzesiak, Michał Kosacki, Mikołaj Mielczarek i Aleksander Małecki. Żaden z graczy nie zdobył głównej wygranej.
Teleturniej „Milionerzy” prowadzi Hubert Urbański.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Newsletter








Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Specjalna edycja „Milionerów” hitem TVN. Finał oglądało 1,5 mln widzów