Mindshare Polska odpowiada za promocję serialu „Legion” w Polsce
Wystartowała ogólnopolska kampania promocyjna serialu „Legion”, który na antenę FOX trafi 9 lutego br. Akcja obejmuje m.in. internet, telewizję i outdoor.

Fabuła 8-odcinkowego serialu „Legion” oparta jest na komiksach Marvela autorstwa Chrisa Claremonta i Billa Sienkiewicza. Bohaterem historii jest David Haller (w tej roli Dan Stevens), młody mężczyzna chorujący na schizofrenię i obdarzony nadludzkimi zdolnościami. Produkcję na antenie FOX będzie można oglądać w czwartki o godz. 22.00, począwszy od 9 lutego br.
Kampania reklamowa produkcji FOX prowadzona będzie w telewizji (kanały Grupy Polsat), na nośnikach OOH, w internecie i mediach społecznościowych oraz w ramach działań ambientowych i PR-owych.
Do promocji produkcji w internecie wykorzystane zostaną materiały wideo oraz reklamy display, które pojawią się na najbardziej zasięgowych portalach oraz w mediach społecznościowych. W przestrzeni miejskiej Warszawy wykorzystano m.in. nośnik LED zlokalizowany przed Centrum Handlowym Złote Tarasy.
Za planowanie i zakup mediów dla FOX Networks Group od stycznia br. odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Agencja została wyłoniona w drodze globalnego przetargu.
Dołącz do dyskusji: Mindshare Polska odpowiada za promocję serialu „Legion” w Polsce