MiniMini+ i Nickelodeon liderami wśród kanałów dla dzieci
W lipcu 2013 roku wśród kanałów dziecięcych pozycję lidera oglądalności w całej populacji zajęła stacja MiniMini+. Natomiast wśród dzieci w wieku od 4 do 12 lat na pierwsze miejsce awansował kanał Nickelodeon.
Liderujący w rankingu kanał MiniMini+ w lipcu 2013 roku zanotował wzrost udziału wynoszący 19,1 proc. do poziomu 0,77 proc. Rok wcześniej stacja ta zajmowała miejsce czwarte - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na drugą pozycję z pierwszej spadł Disney Channel, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 33,6 proc. do 0,75 proc. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Z kolei na ostatnią lokatę podium (z miejsca piątego) awansował Nickelodeon, którego wynik w zeszłym miesiącu wzrósł o 16,8 proc. i uplasował się na poziomie 0,74 proc.
Na wysokich pozycjach (siódmej i dziesiątej) znalazły się nadające dopiero od 2011 roku, a monitorowane od lutego br. roku stacje Nickelodeon HD i Nick Jr. Pierwszy z tych kanałów miał 0,36 proc. udziału, a drugi - 0,23 proc.
Natomiast największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 44 proc., pochwalić się mógł zajmujący jednak cały czas ostatnie miejsce kanał BBC CBeebies. Średni miesięczny udział tej stacji w lipcu 2013 roku wyniósł 0,11 proc.
|
wszyscy 4+ |
||||
|
lipiec |
2012 |
2013 |
||
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
MiniMini+ |
32 877 |
0,649 |
39 987 |
0,773 |
|
Disney Channel |
57 268 |
1,130 |
38 804 |
0,750 |
|
Nickelodeon |
32 013 |
0,632 |
38 224 |
0,738 |
|
Cartoon Network |
42 186 |
0,832 |
32 048 |
0,619 |
|
Disney Junior |
26 728 |
0,527 |
30 870 |
0,596 |
|
Disney XD |
33 076 |
0,652 |
26 035 |
0,503 |
|
Nickelodeon HD |
- |
- |
18 419 |
0,356 |
|
Polsat JimJam |
15 660 |
0,309 |
15 583 |
0,301 |
|
teleTOON+ |
10 823 |
0,214 |
13 124 |
0,254 |
|
Nick Jr |
- |
- |
11 745 |
0,227 |
|
Boomerang |
9 279 |
0,183 |
8 225 |
0,159 |
|
BBC CBeebies |
3 790 |
0,075 |
5 589 |
0,108 |
W grupie wiekowej 4-12 lat z czwartego na pierwsze miejsce awansował Nickelodeon (6,24 proc. udziału, do góry o 9,3 proc.). Drugą lokatę zajął Disney Channel (6,23 proc., spadek o 22,5 proc.). Natomiast z szóstej na trzecią pozycję awansował kanał MiniMini+ (5,39 proc., wzrost o 35,5 proc. - największy w zestawieniu). Z kolei najwięcej stracił tutaj Cartoon Network - było to 40,9 proc.
|
wszyscy 4-12 |
||||
|
lipiec |
2012 |
2013 |
||
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Nickelodeon |
16 784 |
5,704 |
18 973 |
6,237 |
|
Disney Channel |
23 644 |
8,035 |
18 941 |
6,226 |
|
MiniMini+ |
11 715 |
3,981 |
16 406 |
5,393 |
|
Cartoon Network |
25 363 |
8,619 |
15 495 |
5,094 |
|
Disney Junior |
12 708 |
4,319 |
13 623 |
4,478 |
|
Disney XD |
18 263 |
6,206 |
13 517 |
4,444 |
|
Nickelodeon HD |
- |
- |
7 200 |
2,367 |
|
teleTOON+ |
5 674 |
1,928 |
6 463 |
2,124 |
|
Polsat JimJam |
6 168 |
2,096 |
6 325 |
2,079 |
|
Boomerang |
3 823 |
1,299 |
4 211 |
1,384 |
|
Nick Jr |
- |
- |
3 190 |
1,049 |
|
BBC CBeebies |
1 938 |
0,659 |
2 366 |
0,778 |
Najwięcej widzów w kanałach dziecięcych w lipcu 2013 roku zgromadził serial „My Little Pony”, który na antenie MiniMini+ obejrzało 207 tys. widzów. Ogółem w rankingu top 10 programów najwięcej, bo aż sześć miejsc zajęły programy wyemitowane przez stację Nickelodeon. Dwie pozycje zajęły programy z anteny MiniMini+. Ponadto po jednej lokacie do top 10 wprowadziły Disney Junior oraz Disney Channel.
|
TOP 10 programów |
wszyscy 4+ |
||
|
Program |
Stacja |
AMR |
SHR % |
|
MY LITTLE PONY /SER.ANIM.USA/ |
MiniMini+ |
206 894 |
1,98 |
|
ZOU /SER.ANIM. USA/ |
Disney Junior |
206 764 |
5,99 |
|
PINGWINY Z MADAGASKARU /SER.KOM.ANIM.USA/ |
Nickelodeon |
195 516 |
5,46 |
|
WROZKOWIE CHRZESTNI /SER.ANIM.USA/ |
Nickelodeon |
180 996 |
4,76 |
|
SPONGEBOB KANCIASTOPORTY /SER.ANIM.USA/ |
Nickelodeon |
172 960 |
5,34 |
|
ICARLY /SER.KOM.USA/ |
Nickelodeon |
172 214 |
3,60 |
|
GRY I ZABAWY RYBKI MINIMINI |
MiniMini+ |
166 465 |
1,39 |
|
VICTORIA ZNACZY ZWYCIESTWO /SER.KOM.USA/ |
Nickelodeon |
164 776 |
3,40 |
|
POWODZENIA CHARLIE /SER.KOM.USA/ |
Disney Channel |
164 243 |
2,76 |
|
CHEEESE /PROG.ROZR./ |
Nickelodeon |
161 097 |
2,00 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: MiniMini+ i Nickelodeon liderami wśród kanałów dla dzieci