Mitsubishi Outlander: Twoja bezpieczna przestrzeń
Rozpoczęła się druga kampania samochodów Mitsubishi Outlander, zrealizowana we współpracy agencji Schulz i MMC Car Poland. Działania reklamowe obejmują głównie telewizję, dla której medium wspierającym będzie prasa ogólnopolska.
Kampania pod hasłem "Twoja bezpieczna przestrzeń" rozpoczęła się z końcem lutego a jej zakończenie przewidywane jest na koniec marca 2008. Wizerunkowy spot reklamowy zostanie wyemitowany w większości dużych stacji ogólnopolskich. Natomiast layouty prasowe ukażą się m.in. w prasie opiniotwórczej, lifestylowej, motoryzacyjnej i hobbystycznej.
Nadzór nad projektem ze strony Agencji Schulz obejmują Krzysztof Tkaczyk - dyrektor kreatywny, Jan Sikora - senior art director, Agnieszka Koźmic - art director, Piotr Żarczyński - copywriter oraz Andrzej Kapera - senior account executive.
Media dla kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.
Nowy Outlander miał swoją polską premierę w kwietniu 2007 roku.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Mitsubishi Outlander: Twoja bezpieczna przestrzeń