Morizon zmienia nazwę na MZN Property, marka Morizon.pl skupi się na nieruchomościach
Firma Morizon prowadząca popularną wyszukiwarkę nieruchomości w polskim internecie zmieniła nazwę na MZN Property. Decyzja jest związana z realizacją strategii budowy OneStopShop, w ramach którego użytkownicy znajdą wszystkie usługi niezbędne w procesie transakcji na rynku nieruchomości.

W komunikacie ujawniono że grupa MZN Property rozwija projekt budowy platformy OneStopShop dla rynku nieruchomości. Według zapowiedzi ekosystem będzie oferował kompleksowe usługi na przestrzeni całego procesu zakupu nieruchomości – w ramach 3 głównych segmentów: wyszukiwania, finansowania i wparcia w dokonywaniu transakcji.
- Zmiana nazwy to bezpośrednia konsekwencja realizacji strategii budowy OneStopShop rynku nieruchomości. Użytkownicy w jednym miejscu otrzymają wsparcie w całym procesie transakcji na rynku nieruchomości – podkreśla Jarosław Święcicki, prezes MZN Property S.A. - Serwis ogłoszeń nieruchomości jest filarem ekosystemu, ale naszym celem jest budowa silnej pozycji we wszystkich segmentach OneStopShop. Już teraz oferujemy użytkownikom finansowanie zakupu nieruchomości, a docelowo zaoferujemy im kompleksowy zestaw usług związanych z całym procesem transakcji.
Poszczególne segmenty związane będą z różnymi markami, czołowymi na swoich rynkach. Każdy z segmentów rozwijany jest przez należące do grupy spółki - córki. Korporacyjnie skupia je notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych spółka MZN Property.
Zgodnie z planem marka Morizon pozostanie ściśle związana z segmentem wyszukiwania dostarczając usługi dla użytkowników indywidualnych oraz partnerów biznesowych - agencji nieruchomości i deweloperów.
Według ujawnionych danych w połowie września br. w serwisie Morizon można było znaleźć 699 tys. ogłoszeń z Polski, a wszystkie serwisy grupy odwiedza miesięcznie ok. 1,4 mln użytkowników.
W pierwszym kwartale br. firma zanotowała 5,29 mln zł wpływów ze sprzedaży (wobec 3,57 mln zł rok wcześniej) i 500 tys. zł zysku netto (po wzroście z 434 tys. zł w pierwszym kwartale ub.r.).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Morizon zmienia nazwę na MZN Property, marka Morizon.pl skupi się na nieruchomościach