Motorola Milestone wsparta kampanią w kinach (wideo)
W kinach trwa kampania reklamowa telefonu Motorola Milestone. Akcję przygotowały agencja reklamowa Ogilvy Action i dom mediowy Mindshare.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa smartfonu Motorola Milestone przedstawia go jako telefon stworzony z myślą o ludziach nowoczesnych, dynamicznych i kreatywnych. Przekaz podkreśla konkretne rozwiązania technologiczne zastosowane w tym modelu. Przypomnijmy, że Motorola Milestone jest dostępna w Polsce od początku sierpnia br. (więcej na ten temat).
Akcja jest prowadzona w kinach z sieci reklamowych Multikino i New Age Media, obejmując spoty 30-sekundowe, plazmy, infotixy oraz interaktywne podłogi.
Kreację kampanii – zaplanowanej na cały wrzesień – przygotowała agencja reklamowa Ogilvy Action, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Motorola Milestone wsparta kampanią w kinach (wideo)