Mrozu i Jan-Rapowanie w kampanii Jim Beam Always Welcome
Mrozu i raper Jan-Rapowanie występują w polskiej odsłonie międzynarodowej kampanii muzycznej Jim Beam Always Welcome, której na świecie partneruje legenda brytyjskiego rocka - Muse.

Kampania Always Welcome i towarzyszący jej projekt muzyczny Welcome Sessions mają w tym roku swoją drugą edycję – w 2021 r. w wersji globalnej uświetniła ją współpraca z artystami takimi jak Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez czy Wolf Alice.
Tegoroczną odsłonę Always Welcome na świecie prowadzi Muse z charyzmatycznym frontmanem, Mattem Bellamy.
Polska, jako jeden z nielicznych krajów w globalnej sieci Jim Beam, ma swoją własną edycję akcji, z lokalnymi muzykami. Jej ambasadorem jest Mrozu, który w ramach trasy Welcome Sessions już rok temu w Gdańsku dał nietypowy, pierwszy w Polsce koncert na płynącej po Motławie barce.
Jan-Rapowanie dołącza do projektu Jim Beam Always Welcome
W tym roku, zgodnie z mottem „Always Welcome” do akcji dołączył nowy artysta – raper Jan-Rapowanie. Stworzą razem piosenkę, której premiera zaplanowana jest na lipiec. Towarzyszyć jej będzie teledysk z udziałem obu artystów, a także, co ciekawe, fanów. Równocześnie z kampanią muzyczną startuje nabór osób chętnych do wystąpienia w wideo.
- Kulminacją będzie pierwszy w historii koncert Welcome Sessions Live w destylarni Jima Beama w stanie Kentucky w USA, gdzie wystąpi legendarny skład, Muse. Ale nie tylko – w ramach polskiej odsłony kampanii muzycznej Always Welcome obejmujemy patronatem twórczą kolaborację Mrozu oraz Jana-Rapowanie. Łączymy więc artystów, gatunki muzyczne i ich fanów, żeby stworzyć świeże, unikatowe przeżycia oraz społeczność, w której różnice nie są barierą, a każdy może liczyć na akceptację - opowiada Marta Krybus, senior brand manager Jim Beam.
Najnowsza odsłona kampanii Jim Beam Always Welcome będzie realizowana w różnych kanałach do końca roku. Oprócz aktywności związanych z występami Mrozu i Jana-Rapowanie kampania obejmie działania w social mediach oraz w punktach on-trade i off-trade. W kampanii będą też pojawiały się spoty przygotowane w ramach globalnej akcji Jim Beam Always Welcome, w tym seria dokumentalna z artystami zespołu Muse. Premiery odcinków serii globalnej oraz inne materiały wideo będą prezentowane na kanale Always Welcome na YouTube.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Mrozu i Jan-Rapowanie w kampanii Jim Beam Always Welcome