Multi Communications dla Payback Polska
Do grona klientów agencji Multi Communications dołączyła firma Payback Polska.

Multi Communications będzie odpowiedzialna za relacje z mediami oraz prowadzenie profilu marki w serwisie LinkedIn.
Za koordynację prac dla klienta odpowiada zespół korporacyjny, którym kieruje Edyta Miszczuk, account director agencji.
Payback Polska wybrał Multi Communications w drodze przetargu. Strony nie zdradzają na jaki okres zawarto umowę.
Payback to multipartnerska platforma ułatwiająca angażowanie klientów. Umożliwia dostęp do bazy blisko 8 milionów aktywnych użytkowników zbierających punkty u wielu różnych partnerów. Program jest częścią międzynarodowej grupy American Express.
Nowi klienci

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Multi Communications dla Payback Polska