„Na językach” oglądało 1,5 mln widzów. 13,7 mln zł z reklam
Program „Na językach” oglądało wiosną w TVN 1,5 mln widzów. Magazyn o show biznesie, prowadzony przez Agnieszkę Szulim, dał stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i przyniósł z reklam 13,7 mln zł
Program „Na językach” nadawany był w niedziele o godz. 22.00, w okresie od 3 lutego do 19 maja br. Średnia widownia 16 odcinków wyniosła 1,5 mln osób. Przełożyło się to na 12,58 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą oglądalnością cieszył się czwarty odcinek programu, który śledziło 1,83 mln widzów.
TVN w paśmie emisji „Na językach” zajmował trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat nadający serial „Kości” oraz finał “Tylko muzyki”, co dało mu 15,98 proc. udziału. Lepsza od TVN była też Jedynka (filmy fabularne; 15,60 proc.). Natomiast słabiej od TVP2 wypadła Dwójka (filmy, „Głęboka woda”, 5,76 proc.). Taka sama kolejność stacji była w grupie komercyjnej.
Wpływy reklamowe z 16 odcinków programu wyniosły 13,06 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Prowadzone przez Agnieszkę Szulim „Na językach” to podsumowanie tygodnia w show biznesie, w programie znaleźć można było relacje reporterskie, wywiady oraz dyskusje w studiu. Cotygodniowy magazyn realizowany był we współpracy z dziennikiem „Fakt”.
TVN planuje emisję drugiej serii "Na językach" w ramówce jesiennej.
Widownia „Na językach” odcinek po odcinku
| Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
| Data | AMR | SHR % | SHR % |
| 03-02-2013 | 1 222 025 | 10,00% | 11,20% |
| 10-02-2013 | 1 101 013 | 9,80% | 9,90% |
| 17-02-2013 | 1 285 851 | 11,20% | 12,10% |
| 24-02-2013 | 1 833 131 | 15,40% | 17,20% |
| 03-03-2013 | 1 686 257 | 13,50% | 15,30% |
| 10-03-2013 | 1 684 049 | 14,00% | 15,60% |
| 17-03-2013 | 1 662 438 | 14,20% | 16,00% |
| 24-03-2013 | 1 356 621 | 11,50% | 12,90% |
| 31-03-2013 | 1 276 961 | 9,90% | 9,70% |
| 07-04-2013 | 1 672 216 | 13,80% | 14,40% |
| 14-04-2013 | 1 437 563 | 11,60% | 13,20% |
| 21-04-2013 | 1 503 973 | 13,10% | 16,30% |
| 28-04-2013 | 1 654 235 | 13,90% | 16,50% |
| 05-05-2013 | 1 731 469 | 15,10% | 18,50% |
| 12-05-2013 | 1 359 783 | 11,20% | 13,30% |
| 19-05-2013 | 1 584 866 | 13,30% | 16,30% |
| Średnia | 1 502 532 | 12,60% | 14,20% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji show
| Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
| Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
| Polsat | 1 908 399 | 15,98% | 18,86% |
| TVP1 | 1 863 502 | 15,60% | 14,98% |
| TVN - Na językach | 1 502 532 | 12,58% | 14,23% |
| TVP2 | 688 100 | 5,76% | 5,61% |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Na językach” oglądało 1,5 mln widzów. 13,7 mln zł z reklam