Natalia Janiszewska account managerem w Mind Progress Group
Do zespołu agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group dołączyła Natalia Janiszewska obejmując stanowisko account managera w dziale client service. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Highlite PR i Publicon.
Janiszewska pracuje w branży od 2010 roku. Wcześniej przez cztery lata była współorganizatorem międzynarodowego festiwalu kulturalnego Brave Festival - Przeciw wypędzeniom z kultury, odbywającego się we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku.
Pracę w public relations zaczynała w agencji Publicon, a potem była związana z Highlite PR. W tym czasie realizowała projekty m.in. dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, Listen For Syria - projektu Polskiej Akcji Humanitarej i ruchu społecznego Matki na Działalności Gospodarczej.
W Mind Progress Group, jako account manager, odpowiada za kierowanie zespołem projektowym oraz koordynację prac dla MJM Group, właściciela sześciu marek oferujących smaki kuchni włoskiej, tureckiej i amerykańskiej: Broaster Chicken, Benvenuti in Italia, Choice, Efez, Road American Restaurant i Yogo by Choice.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Natalia Janiszewska account managerem w Mind Progress Group