Natchnienie z natury w kampanii frytek McCain
Rusza outdoorowa kampania reklamowa frytek McCain. Akcję, prowadzoną pod hasłem „W naturze znajdujemy natchnienie do tworzenia wyjątkowych frytek”, przygotowały firma McCain przygotowała wspólnie z ZenithOptimedia Group i Fleishman-Hillard.
Rozpoczynająca się właśnie kampania frytek McCain podkreśla ich naturalne pochodzenie - to że są produkowane ze starannie wyselekcjonowanych ziemniaków pochodzących z kontrolowanych upraw oraz specjalnej mieszanki olei słonecznikowych. Ponadto celem reklam jest zbudowanie trwałego skojarzenia pomiędzy marką McCain a wysoką jakością jej produktów.
Akcja - zaplanowana na październik i listopad - obejmuje billboardy w 10 największych miastach, m.in. Krakowie, Lublinie, Łodzi, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu.

Planowaniem i zakupem nośników na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group, a działania public relations prowadzi agencja Fleishman-Hillard.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Natchnienie z natury w kampanii frytek McCain