National Geographic Channel promuje się w telewizji (wideo)
Spółka FOX International Channels z początkiem maja br. ruszyła z wizerunkową kampanią kanału National Geographic Channel. Działania prowadzone są w stacjach telewizyjnych.
W kampanii, kierowanej do osób w wieku 16-49 lat, głównie mężczyzn, wykorzystywany jest spot prezentujący zawartość programową National Geographic Channel. Lektor wymienia w nim zalety kanału, mówi m.in., że National Geographic Channel tworzy “inteligentną i innowacyjną telewizję dla ludzi, którzy chcą wiedzieć więcej”. W reklamie podkreśla się również, że stacja nadaje w jakości HD. Kampania związana jest z dołączeniem w tym roku National Geographic Channel do ofert Cyfrowego Polsatu (więcej na ten temat) i platformy N (dowiedz się więcej).
Spot nadawany jest na antenie TVP 1, TVP 2, TVP Sport, TVP HD, Polsat Play, Polsat News oraz w stacjach FOX International Channels (FOX Life, FOX, Nat Geo Wild i autopromocyjnie na National Geographic Channel).
Za opracowanie strategii kampanii oraz jej wdrożenie odpowiadał dział marketingu nadawcy, zaś media zaplanował MediaCom. Kampania potrwa siedem tygodni.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: National Geographic Channel promuje się w telewizji (wideo)