Neonet: U nas najdroższy jest Klient (wideo)
W telewizji i outdoorze ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Neonet. Akcja pod hasłem "U nas najdroższy jest Klient" promuje wysoką jakość obsługi i niskie ceny w tych sklepach.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa sieci RTV, AGD i IT Neonet podkreśla, że w należących do niej sklepach dostępna jest szeroka oferta produktowa w korzystnych cenach, a klienci w ramach obsługi otrzymują profesjonalne rady zakupowe. Kampania pod hasłem "U nas najdroższy jest Klient" ma budować wizerunek Neonet jako firmy skupionej na potrzebach i satysfakcji osób korzystających z jej usług.
Akcja od 9 marca jest prowadzona w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4 i TVP Info), outdoorze (383 tablice 5x2m w miejscowościach, w których znajdują się sklepy Neonet) oraz w ramach działań BTL (gazetki produktowe, akcje lokalne). Strategią kampanii - zaplanowanej do końca bieżącego miesiąca - i produkcją wykorzystanych w niej spotów zajęła się agencja Red8, a czas antenowy w telewizji zakupił dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Neonet: U nas najdroższy jest Klient (wideo)