Wskutek awarii w drukarni „Newsweek” nie trafił w poniedziałek do połowy kiosków w Warszawie
W poniedziałek nowy numer „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) niebył dostępny w prawie połowie punktów sprzedaży w Warszawie. Spowodowała to awaria maszyny w drukarni Quad Graphics Europe.
O problemach z dostępnością „Newsweeka” w Warszawie poinformował na Twitterze redaktor naczelny tygodnika Tomasz Lis. - Bardzo przepraszam czytelników „Newsweeka” w Warszawie. W połowie punktów sprzedaży, „Newsweeka” dziś nie było. Jak usłyszałem powodem była „awaria maszyny drukującej”. Tia - skomentował.
- „Newsweek” był niedostępny z powodu awarii maszyny drukującej w 40 proc. punktów sprzedaży Garmond Press i Ruchu w Warszawie. Dziś już Newsweek jest dostępny w każdym punkcie sprzedaży - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Skrzypek-Makowska, menedżer ds. komunikacji w Ringier Axel Springer Polska.
Tygodnik jest drukowany w zakładzie Quad Graphics Europe w Wyszkowie.
Bardzo przepraszam czytelników Newsweeka w Warszawie. W połowie punktów sprzedaży, Newsweeka dziś nie było. Jak usłyszałem powodem była „awaria maszyny drukującej”. Tia.
— Tomasz Lis (@lis_tomasz) October 14, 2019
Nowe wydanie „Newsweeka” zostało zamknięte dopiero w niedzielę wieczorem, tuż po podaniu pierwszych sondażowych wyników (tzw. exit poll) wyborów parlamentarnych. Te wyniki zamieszczono u góry pierwszej strony, a we wstępniaku skomentował je Tomasz Lis.
PiS w tych wyborach dostał to, co chciał, ale może czuć niedosyt, bo liczył na konstytucyjną większość (opinie)
Według danych ZKDP w lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Newsweek Polska” wynosiła 68 648 egz., o 19,7 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast przeciętny nakład tygodnika zmalał w skali roku ze 142 734 do 112 953 egz.
W lipcu 2016 roku Tomasz Lis alarmował, że „Newsweek” i „Gazeta Wyborcza” zaczęły być dużo gorzej eksponowane w sklepach na stacjach państwowej firmy Orlen. - Sygnały od dwóch-trzech miesięcy z całej Polski, tylko ze stacji Orlenu. Sprzedawcy potwierdzają naciski, które się powtarzają. Oczywiście to forma zwalczania pism, które nie podobają się PiS-owi - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Wskutek awarii w drukarni „Newsweek” nie trafił w poniedziałek do połowy kiosków w Warszawie
I się zemściło.
Media MUSZĄ być niezależne od partii i transparentne w ich krytyce. Jeśli ktoś łamie tę zasadę, ma przeciw sobie chochliki.