Nielsen ma umowę z KRRiT na dostarczanie danych telemetrycznych
Nielsen Audience Measurement będzie przez dwa lata dostarczać dane telemetryczne Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

KRRiT zakończyła przetarg na zakup danych telemetrycznych. Jego przedmiotem był zakup zanonimizowanych danych telemetrycznych i udzielenie licencji do korzystania z baz danych telemetrycznych oraz oprogramowania niezbędnego do korzystania i analiz przedmiotowych baz.
Jedyną firmą, która wzięła w nim udział był Nielsen Audience Measurement, który obecnie jest na polskim rynku jedynym instytutem badawczym realizujących badania oglądalności. Złożył ofertę z ceną 809,8 tys. zł.
KRRiT zdecydowała się wybrać Nielsen do współpracy. Instytut będzie pracować dla Rady przez 2 lata, począwszy od 1 marca br.
Dołącz do dyskusji: Nielsen ma umowę z KRRiT na dostarczanie danych telemetrycznych