„Niezwykłe Stany Prokopa” z 550 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku
550 tys. widzów oglądało w TVN czwarty sezon „Niezwykłych Stanów Prokopa”. Program Marcina Prokopa dał stacji drugie miejsce w całym rynku i pierwsze w grupie komercyjnej.

Stacja TVN czwarty sezon „Niezwykłych Stanów Prokopa” pokazywała w niedziele ok 11.35 (ostatni odcinek nadano wyjątkowo w sobotę). Średnia widownia programu wyniosła 548 tys. widzów. Przełożyło się to na 7,13 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 8,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,05 proc. w grupie 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów obejrzało siódmy odcinek programu, wtedy przed telewizorami zasiadło 750 tys. osób.

TVN w czasie nadawania programu był wiceliderem rynku w grupie wszystkich widzów, wyprzedzał go TVN24 (z udziałem 8,75 proc.). Na trzecim miejscu znalazła się TVP2 (34,78 proc.).
W grupie komercyjnej 16-49 TVN był natomiast pierwszy, za nim uplasowały się Polsat i TVN7.
Marcin Prokop w czterech rolach w programie
Marcin Prokop wystąpił w „Niezwykłych Stanach Prokopa” w roli prowadzącego, producenta, scenarzysty i reżysera. W programie dziennikarz przemierzał Stany Zjednoczone, by spotkać się z bardzo różnymi bohaterami. W czwartym sezonu zaprosił widzów do znanych miejsc, by pokazać je w zupełnie nowym świetle. Z kamerą towarzyszył mu jego brat Sebastian, drugi operator Tomasz Borkowski i dźwiękowiec Tomasz Sikora.
Czwarta seria to pierwszy sezon cyklu, który trafił na główną antenę TVN - poprzednie pokazywano w stacji Travel Channel w 2017, 2018 i 2019 roku.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Niezwykłe Stany Prokopa” z 550 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku