„Ninja Warrior Polska 5” wiosną w Polsacie, Karolina Gilon gospodynią
Wiosną 2022 roku Telewizja Polsat planuje pokazać piąty sezon show „Ninja Warrior Polska” - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Program został już nagrany, ponownie poprowadzi go Karolina Gilon.

Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”. Pierwsza polska edycja projektu nadawana była w Polsacie jesienią 2019 roku, druga - jesienią 2020 roku, trzecia - wiosną 2021 roku, a czwarta - jesienią 2021 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Jak wynika z naszych ustaleń, piąta odsłona programu do ramówki stacji ma trafić wiosną 2021 roku. Show został już nakręcony, prace na planie odbywały się w sierpniu br. - tuż po zakończeniu realizacji czwartego sezonu projektu. Zdjęcia do „Ninja Warrior Polska 5” ponownie były realizowane na Arena Gliwice.
Analogiczna sytuacja miała miejsce rok temu, kiedy nadawca kręcił drugą i trzecią edycję.
Najnowszą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” ponownie poprowadzi Karolina Gilon. Zmagania zawodników komentować będą dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
Czwarty sezon śledziło 1,05 mln widzów
Czwarty sezon „Ninja Warrior Polska” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 31 sierpnia do 12 października br. Średnia oglądalność projektu wyniosła 1,05 mln widzów, co przełożyło się na 7,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,18 proc. w grupie 16-59.
Polsat w czasie nadawania formatu był ostatni w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugi w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 29,34 mln zł
Producentem wykonawczym „Ninja Warrior Polska” jest Jake Vision. Dystrybucją formatu zajmuje się Dentsu Inc/The Story Lab.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Ninja Warrior Polska 5” wiosną w Polsacie, Karolina Gilon gospodynią