850 tys. widzów reality-show Polsatu „Ninja Warrior Polska 6”, program stracił 200 tys. oglądających
Szósty sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 850 tys. widzów, o 200 tys. osób mniej niż czwarta odsłona emitowana rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 6” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 30 sierpnia do 11 października br. Średnia oglądalność premierowych odcinków projektu wyniosła 850 tys. widzów, co przełożyło się na 6,58 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,49 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek programu został nadany 20 września. Oglądało go 978 tys. osób.
Dla porównania, czwarty sezon „Ninja Warrior Polska” emitowany jesienią ub.r. w tym samym paśmie śledziło 1,05 mln osób przy udziałach wynoszących 7,96 proc. w 4+, 10,50 proc. w 16-49 oraz 9,18 proc. w 16-59. Program stracił 200 tys. osób.
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.
Szóstą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadziła Karolina Gilon. Bez zmian zmagania zawodników komentowali dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
„Ninja Warrior Polska 6” wygrał Paweł Murawski
Zwycięzcą szóstej polskiej edycji reality-show został Paweł Murawski, który otrzymał tytuł „Last Man Standing” oraz czek o wartości 15 tys. zł. Uczestnikowi nie udało się w pełni pokonać finałowego toru, ale zaszedł on najdalej spośród swoich konkurentów.
W tym sezonie przyznano także tytuł Last Woman Standing. Otrzymała go 23-letnia Dorota Gadzińska.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.

Newsletter








Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 850 tys. widzów reality-show Polsatu „Ninja Warrior Polska 6”, program stracił 200 tys. oglądających