SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania i loteria Mastercard

„Płać wygodnie, tam gdzie Ci wygodnie” to nowa kampania reklamowa Mastercard promująca click to pay, czyli płatności kartą w e-commerce. Elementem kampanii jest również loteria dla konsumentów, nagradzająca tego typu płatności. Akcja jest realizowana w telewizji, digitalu i social mediach. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

– Mastercard podkreśla znaczenie codziennych chwil dla siebie i drobnych przyjemności, które nadają życiu smak, jak długa kąpiel po ciężkim dniu czy spontaniczny zakup biletów na wymarzony koncert. Spot jest osadzony w realnej, bliskiej konsumentowi sytuacji, w której kluczową rolę odgrywa komfort płacenia – szybki, bezpieczny i prosty. Bohater spotu, relaksując się w wannie, kupuje ostatnie bilety na koncert przez telefon i płaci kartą Mastercard zapisaną w Click to Pay, bez zakłócania „chwili dla siebie”. Mastercard pokazuje, jak technologia może wspierać naszą codzienność w sposób niemal niezauważalny, nie odrywając nas od tego, co naprawdę ważne – przekazuje Mastercard. 

Aby zachęcić konsumentów do korzystania z płatności click to pay Mastercard uruchomił również loterię, w której do wygrania są trzy główne nagrody pieniężne o wartości 100 tys. zł, 3 333 nagrody dodatkowe oraz karty podarunkowe Empik o wartości 50 zł jako nagrody gwarantowane.  

Za realizację kampanii odpowiadają: McCANN Poland (strategia i kreacja), Film Produkcja (produkcja spotu), LocoMotive (postprodukcja), Carat Polska (planowanie i zakup mediów), Assembly (produkcja materiałów digital), IQ Marketing (organizacja i przeprowadzenie loterii) oraz Solski Communications (PR). Reżyserem spotów jest Maciej Kowalczuk, a sesję zdjęciową zrealizował Mateusz Nasternak.

Kampania potrwa do końca czerwca. 

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania i loteria Mastercard

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl