SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowi eksperci na kluczowych stanowiskach w Advalue

Advalue rozwija struktury i kompetencji zespołu. Do agencji dołączyli doświadczeni eksperci: Aneta Lisicka, Aneta Szerszeniewska i Paweł Stankiewicz, obejmując kluczowe stanowiska w obszarach kreacji, client service i PR. 

od lewej: Paweł Stankiewicz, Aneta Szerszeniewska, Aneta Lisicka od lewej: Paweł Stankiewicz, Aneta Szerszeniewska, Aneta Lisicka

Paweł Stankiewicz objął stanowisko dyrektora kreatywnego. Kieruje zespołem kreatywnym agencji, odpowiada za jego rozwój i jakość realizowanych projektów. Do jego obowiązków należy również ścisła współpraca z działem strategii oraz wsparcie kluczowych klientów w opracowywaniu spójnych i skutecznych rozwiązań komunikacyjnych.

Z branżą reklamową jest związany od ponad dwudziestu lat. Pracował w polskich oraz międzynarodowych agencjach, takich jak TBWA\TEQUILA, McCann Erickson, Ogilvy, Scholz & Friends, GPD, Red8, dentsu oraz ostatnio AWX. Realizował kampanie dla wielu znanych marek, m.in. Totalizatora Sportowego, PKO BP, PZU, Banku Santander, Carlsberga, Kompanii Piwowarskiej, Link4, Polpharmy i Unilevera. 

Aneta Lisicka awansowała na stanowisko client service directorki. Jej zadaniem jest dbanie o najwyższą jakość obsługi klientów, rozwój partnerskich relacji oraz zapewnienie efektywnej współpracy w ramach prowadzonych projektów. 

Lisicka od ponad dwóch dekad jest związana z branżą reklamową i marketingową, zarządza zespołami oraz projektami – zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Jej doświadczenie poparte jest pracą dla wielu marek z różnych branż. Wśród firm, z którymi współpracowała, znajdują się długoletni klienci m.in. Mastercard, Nestlé, Plus GSM, Amica, L’Oréal (La Roche-Posay), Ferrero Polska, Danone – Żywiec Zdrój oraz Nutricia, NIVEA Polska, Warta, PGNiG czy PGE.

Aneta Szerszeniewska pracuje w Advalue jako PR manager group head. Odpowiada za rozwój działu PR & content marketing – od rozbudowy struktur i procesów, po wdrażanie spójnej strategii komunikacyjnej dla klientów agencji oraz samego Advalue. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z markami z branży finansowej, FMCG, healthcare, HoReCa, lifestyle i beauty – współpracowała m.in. z Citi Handlowy, UPC, Air Products, Schülke Polska, Balcia Insurance, Glovo Polska, Pixi Beauty, Tomaszem Ossolińskim i duetem modowym BOHOBOCO.

Dołącz do dyskusji: Nowi eksperci na kluczowych stanowiskach w Advalue

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl