Noworoczne wzmocnienia w IDMnet
Sieć reklamy internetowej IDMnet powiększa swój zespół.
Rozwój firmy i coraz większa ilość prowadzonych projektów zaowocowały poszerzeniem istniejących już struktur, a także powołaniem nowej komórki organizacyjnej - Działu Nowych Projektów.
Z początkiem Nowego Roku skład osobowy IDMnet poszerzył się o sześć nowych osób.
Wzmocniono dział agencyjny, obsługi adserwerowej i klientów bezpośrednich, a także powołano Dział Nowych Projektów. Nowi pracownicy mają wzmocnić firmę na polu współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi, a także zapewnić dalszy dynamiczny rozwój IDMnet.
'To kolejny krok w rozwoju naszej firmy. Wzmożone zainteresowanie ofertą IDMnet, coraz bogatsze portfolio witryn i nowi klienci - to wszystko spowodowało, że zmiany jakie przeprowadziliśmy były niezbędne.' - powiedział Adam Dyba prezes IDMnet.
Najwięcej osób wzmocniło dział agencyjny, który odpowiada za obsługę agencji reklamowych i domów mediowych. Agnieszka E. Krawczyk, Urszula Czaplarska objęły stanowiska Account Manager, natomiast Adam Semik - Junior Account Manager.
Iwo Gałecki odpowiedzialny za obsługę kluczowych klientów IDMnet objął stanowisko Account Manager.
Marcin Jastrzębski rozpoczął pracę na stanowisku New Business Manager, a Mariusz Nowosielski jako Junior Traffic Manager.
Agnieszka E. Krawczyk jest absolwentką wydziału psychologii społecznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Policealnego Studium Reklamy. Doświadczenie w obsłudze klientów zdobywała w agencji reklamowej oraz agencjach PR pracując z takimi klientami jak: Bols, Henkel Polska, Pfizer Polska, P&G, LEK Polska, Próchnik SA, Reckitt Benckiser, Telegate. W IDMnet odpowiada za obsługę kluczowych agencji reklamowych i domów mediowych.
Urszula Czaplarska skończyła studia licencjackie w WSE-I w Warszawie - kierunek finanse i bankowość. Obecnie jest studentką psychologii ekonomicznej w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Przez ostatnie 5 lat zajmowała się obsługą kluczowych klientów w zakresie reklamy rekrutacyjnej w firmie doradztwa personalnego Hudson. Dodatkowo była odpowiedzialna również za marketing i PR firmy. W IDMnet odpowiada za obsługę agencji reklamowych i domów mediowych.
Iwo Gałecki jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Wydział Zarządzania i Marketingu. Doświadczenie zdobywał pracując w TP Internet Sp. z o.o. zaczynając od młodszego specjalisty do spraw handlowych a kończąc jako Product Manager gdzie zajmował się produktami hostingowymi i usługami z dziedziny klucza publicznego w ramach CC Signet. Pracował także w agencji WebService jako Account Manager tworząc serwisy takie Purmo.pl czy Kubus.pl.
Adam Semik to świeżo upieczony absolwent Wydziału Zarządzania UW. Doświadczenie zdobywał pracując jako media assistant/media buyer w domu mediowym Optimum Media OMD. Zajmował się również prasą w teamie PTC. Jego praca magisterska dotyczyła nielegalnych praktyk ograniczających konkurencję min. na rynku mediów.
Nowością w strukturze IDMnet jest Dział Nowych Projektów. Za jego rozwój i organizację odpowiada Marcin Jastrzębski, który objął funkcję New Business Managera. Marcin jest absolwentem Seneca College of Applied Arts & Technologies w Ontario, Kanada, na kierunku Digital Media Arts. Pracował jako Lead Creative Developer realizując kampanie reklamowe i projekty WWW m. in. dla Sony, Visa, Ford i Hershey’s.
Powiększył się także dział obsługi adserwerowej - Mariusz Nowosielski rozpoczął pracę na stanowisku Junior Traffic Managera. Mariusz jest studentem w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie na wydziale zastosowań informatyki w biznesie.
Personalia

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Noworoczne wzmocnienia w IDMnet