Nowy ekspert w Media People
Do zespołu agencji mediowej Media People dołączył Łukasz Sadłek, który objął stanowisko account directora.

Łukasz Sadłek jest specjalistą z 20-letnim doświadczeniem w branży mediowej, a jego kariera zawodowa rozpoczęła się w czołowych międzynarodowych sieciach domów mediowych. Zdobywał tam doświadczenie zarówno w pracy z tradycyjnymi mediami, jak i przy zintegrowanych projektach obejmujących różne kanały komunikacyjne.
W przeszłości miał okazję współpracować z markami, takimi jak Toyota, Hochland, Play, Aviva, Maspex, Reckitt Benckiser, Mondelez czy Amazon. Specjalizuje się w tworzeniu zintegrowanych strategii komunikacyjnych, które łączą działania offline i digitalowe, co pozwala na efektywne dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
Dołączenie Łukasza Sadłka do Media People ma na celu wzmocnienie zespołu i wsparcie realizacji ambitnych celów klientów.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: Nowy ekspert w Media People