Nowy klient Multi Communications
Multi Communications dla Reader's Digest
"O wyborze Multi Communications zadecydowały dwa główne czynniki. Przede wszystkim zaproponowana przez agencję długofalowa strategia działań PR wpisująca się w nasze cele biznesowe oraz doświadczenie i zaangażowanie zespołu konsultantów Multi Communications" - powiedział Jacek Tomczuk, Dyrektor Zarządzający Reader's Digest.
W ramach współpracy Agencja zajmie się obsługą medialną produktów Reader's Digest - miesięcznika Reader's Digest, serii beletrystycznej "Książki Wybrane" oraz poradników - kompendium wiedzy z różnych dziedzin. Ponadto agencja odpowiadać będzie za obsługę medialną największego, a zarazem jednego z najbardziej prestiżowych, europejskich sonadaży konsumenckich - rankingu European Trusted Brands (Marka Godna Zaufania). W ramach PR korporacyjnego agencja zadba o wizerunek Reader's Digest na rynkach wydawniczym i marketingu bezpośredniego.
Wydawnictwo Reader's Digest jest częścią globalnego koncernu wydawniczego, publikującego na całym świecie produkty, które informują, uczą, bawią i inspirują. Polski oddział Reader's Digest powstał w 1995 roku. W 2002 r. w rankingu wydawnictw opublikowanym przez Rzeczpospolitą zajął trzecie miejsce pod względem przychodów. Reader's Digest jest liderem na rynku marketingu bezpośredniego, a ponadto członkiem i założycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
Inne
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nowy klient Multi Communications