Nowy koncept sprzedażowy w Kauflandzie - Strefy Świadomego Odżywiania
Sieć sklepów Kaufland Polska w odpowiedzi na rosnące wśród Polaków ograniczanie spożycia mięsa stworzyła w swoich sklepach Strefy Świadomego Odżywiania, dzięki którym klienci łatwo znajdą produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym.
Strefy Świadomego Odżywiania znajdujące się w każdym sklepie Kaufland obejmują produkty wegańskie i wegetariańskie, z niską zawartością cukru, bez glutenu, a w sklepach o większej powierzchni sprzedażowej także superżywność oraz produkty dla aktywnych.
Strefy Świadomego Odżywiania wyznaczono na terenie sklepów poprzez nośniki przytwierdzone do regałów, naklejki na podłodze oraz plakaty.
- Jedną z trzech najważniejszych motywacji zakupowych Polaków jest możliwość znalezienia potrzebnych artykułów szybko i łatwo. Dlatego w naszych sklepach stworzyliśmy specjalne Strefy Świadomego Odżywiania, gdzie w jednym miejscu znajdują się produkty wegańskie i wegetariańskie, z niską zawartością cukru czy bez glutenu. Dzięki dobrze widocznym oznaczeniom oraz przemyślanemu rozmieszczeniu towarów klienci nie muszą spędzać wiele czasu, aby odnaleźć artykuły, które ich interesują. Mamy także nadzieję, że w ten sposób zachęcimy klientów do spróbowania m.in. produktów z niską zawartością cukru, dzięki którym w łatwy sposób możemy ograniczyć ilość tego składnika w naszej codziennej diecie - mówi Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.
"Stawiamy na to, co roślinne"
W ponad 160 sklepach w strefie artykułów chłodzonych klienci mogą znaleźć w jednym miejscu wegańskie i wegetariańskie artykuły garmażeryjne, w tym produkty marki własnej Kaufland K-take it veggie, a w ponad 70 sklepach sieci regały z wegańską alternatywą dla klasycznego nabiału. Strefy te Kaufland wprowadza stopniowo w kolejnych marketach.
Kaufland ma w Europie ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 132 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 226 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Nowy koncept sprzedażowy w Kauflandzie - Strefy Świadomego Odżywiania