Kaufland w nowej kampanii stawia na marki własne
Sieć sklepów Kaufland Polska ruszyła z kampanią pod hasłem "Marki nasze, oszczędności Wasze". Zwraca w niej uwagę na korzyści wynikające z zakupu produktów marek własnych.
Przekaz reklamowy nowej kampanii skupia się na dwóch aspektach – marki własne Kaufland są atrakcyjne cenowo, a w dodatku pokrywają w pełni zapotrzebowanie na codzienne produkty. Korzyści te podkreśla claim kampanii, który brzmi: „Marki nasze, oszczędności wasze!”. W spotach filmowych i innych materiałach wizualnych oszczędności symbolizuje skarbonka z logotypem Kauflandu i w czerwonym kolorze sieci. W kampanii pokazywane są zarówno artykuły spożywcze, jak również chemia gospodarcza czy kosmetyki.
Poza flagową marką K-Classic, która obejmuje ponad 2000 artykułów z różnych kategorii, Kaufland ma w swoim portfolio szeroką gamę innych marek własnych, w tym m.in. delikatesowe przysmaki K-Favourites, produkty charakterystyczne dla kuchni polskiej K-Stąd Takie Dobre!, jak również asortyment będący odpowiedzią na aktualne trendy rynkowe: artykuły pochodzące z rolnictwa ekologicznego K-Bio, żywność bez glutenu lub laktozy K-Free, produkty roślinne K-take it veggie czy przekąski gotowe do spożycia K-to go. Oferta marek sieci Kaufland obejmuje również kosmetyki (bevola), ubrania i zabawki (np. ubranka dla dzieci Kuniboo, Kidland, odzież damska Oyanda, ubrania sportowe Newcential) oraz sprzęt dla domu (np. meble ogrodowe marki Countryside, narzędzia DYI marki My Project, elementy wyposażenia Liv&Bo czy urządzenia AGD marki SWITCH ON).
Kampania dotycząca marek własnych prowadzona jest we wszystkich kanałach sieci Kaufland: w gazetkach, materiałach POS, a także w kanałach digitalowych (spoty w serwisie Youtube) oraz w mediach społecznościowych (TikTok, Facebook, Instagram), gdzie uwagę przykuwają m.in. memy stworzone specjalnie na potrzeby kampanii.
Kaufland ma w Polsce 240 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Kaufland w nowej kampanii stawia na marki własne