SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Od stycznia 2009 r. TV Puls sama będzie sprzedawać reklamy

Telewizja Puls kończy budowę działu, który przejmie działania związane ze sprzedażą czasu reklamowego w tej stacji od spółki At Media. Nastąpi w styczniu 2009 roku.

Tworzeniem działu kieruje Piotr Wałęski, który od kwietnia br. jest dyrektorem sprzedaży TV Puls (do stacji przeszedł z TVP, gdzie był zastępcą dyrektora biura reklamy ds. handlowych). Dział liczyć będzie docelowo ok. 6-7 osób.

Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media sprzedażą reklam w TV Puls zajmuje się od października 2007 roku, gdy został przeprowadzony relaunch kanału.

Dołącz do dyskusji: Od stycznia 2009 r. TV Puls sama będzie sprzedawać reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl