Ofensywa reklamowa Rainbow Tours
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa biura podróży Rainbow Tours. Kampania obejmie działania w prasie, internecie oraz outdoor.
Agencja S4 przygotowała kolejne działania dla Rainbow Tours. Zostały one podzielone na dwa etapy: miesięczną kampanię wizerunkową 'Pasja do podróży', która rozpoczęła się w styczniu, oraz kampanię produktową 'Sztuka podróżowania', która jest zaplanowana na luty. Obejmą one wybrane polskie miasta: Białystok, Bydgoszcz, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Bielsko - Białą, Gliwice, Katowice, Toruń, Gdańsk, Gdynię, Warszawę i Wrocław.
Celem przygotowanych działań jest przede wszystkim zwiększenie świadomości marki oraz wzmocnienie jej wizerunku. Ich główną grupą docelową są mieszkańcy o dochodach powyżej średniej i wyższym wykształceniu, ceniący sobie wyjazdy w gronie znajomych.

Po stronie agencji S4 znalazło się opracowanie strategii
komunikacji, kreacja oraz dobór mediów (outdoor). Poza działaniami
wchodzącymi w skład kampanii, S4 przeprowadziło także badania
jakościowe i opracowało strategię dla marki Rainbow Tours.
Osobą odpowiedzialną w firmie Rainbow Tours za nadzór nad
prowadzonymi działaniami jest Remigiusz Talarek - Sales &
Marketing Manager. Ze strony S4 za kompleksowe działania
realizowane dla tego klienta odpowiadają: Monika Skalska - senior
account executive, Marcin Samek - senior strategic planner, Anna
Jaroszyńska - strategic planner, Dominik Wąsik - art director. Za
planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom MediaVest.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa Rainbow Tours