Ponad 820 tys. widzów „Ninja Warrior Polska 6” w Polsacie. Widownia rośnie z odcinka na odcinek
Szósty sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 822 tys. widzów. To 220 tys. osób mniej niż czwarta odsłona programu emitowana w Polsacie rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 6” nadawany jest w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 30 sierpnia br. Średnia oglądalność trzech odcinków reality-show wyniosła 822 tys. widzów, co przełożyło się na 6,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,49 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Widownia produkcji rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 673 tys. widzów, drugi - 850 tys., a trzeci - 943 tys.
Dla porównania, czwarty sezon „Ninja Warrior Polska” emitowany jesienią ub.r. w tym samym paśmie po czterech odcinkach śledziło 1,04 mln osób przy udziałach wynoszących 7,92 proc. w 4+, 10,69 proc. w 16-49 oraz 9,41 proc. w 16-59. Program stracił 220 tys. widzów.
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.
Szóstą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadzi Karolina Gilon. Bez zmian zmagania zawodników komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.
Newsletter




Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ponad 820 tys. widzów „Ninja Warrior Polska 6” w Polsacie. Widownia rośnie z odcinka na odcinek