„World of Dance - Polska” wypadło gorzej od „Wyspy przetrwania”. 1,25 mln widzów i trzecie miejsce w rynku
Nowe taneczne widowisko „World of Dance - Polska” gromadziło średnio 1,25 mln widzów, o 80 tys. osób mnij niż gromadziła pokazywana rok temu w tym samym paśmie „Wyspa przetrwania”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był trzeci w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 28,42 mln zł.

Program „World of Dance - Polska” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 14 września do 16 listopada br. Średnia oglądalność nowego projektu wyniosła 1,25 mln widzów, co przełożyło się na 8,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 3,94 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,48 mln, a w 16-59 - 2,12 mln; dane udostępnione przez Mediacom).
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek - śledziło go 1,66 mln osób.
W analogicznym okresie rok wcześniej Polsat w tym samym paśmie pokazywał „Wyspę przetrwania”, którą śledziło również 1,17 mln osób przy udziałach wynoszących 8,14 proc. w 4+, 11,54 proc. w 16-49 oraz 9,64 proc. w 16-59. Oznacza to, że „World of Dance - Polska” miało o 80 tys. widzów mniej.
Polsat w czasie emisji nowego formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy seriale „Barwy szczęścia” i „O mnie się nie martw”, co dało jej 13,39 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (filmy fabularne; 10,72 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. „Alarm!”, „The Wall. Wygraj marzenia” i transmisje sportowe; 8,29 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był trzeci.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków produkcji wyniosły 28,42 mln zł. Dla porównania „Wyspa przetrwania” rok temu na premierach zarobiła 34,94 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
W „World of Dance - Polska” uczestnicy rywalizują w trzech grupach wiekowych: dorośli w wieku 18 i więcej lat (1-4 tancerzy), formacje taneczne w wieku 18 i więcej lat (5-20 tancerzy) i juniorzy w wieku od 8 do 18 lat (soliści i formacje do 20 tancerzy). Gospodarzami polskiej edycji talent-show są Olga Kalicka i Karol „Niecik” Niecikowski. W jury programu zasiądą Michał Malitowski, Rafał „Roofi” Kamiński oraz Edyta Herbuś.
Zwycięzcą pierwszej polskiej edycji program został Ildar Gaynutdinov.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Newsletter








Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „World of Dance - Polska” wypadło gorzej od „Wyspy przetrwania”. 1,25 mln widzów i trzecie miejsce w rynku