Omega Communication zajmie się media relations dla Nestle
Do grona klientów agencji Omega Communication dołączyło Nestlé Polska, właściciel takich marek, jak m.in. Winiary.
Agencja wspiera firmę w komunikacji korporacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem działań media relations.
Omega Communication koordynuje biuro prasowe firmy, odpowiada za obecność jej ekspertów w mediach, a także konsultuje projekty CSR.
Umowa została podpisana w wyniku przetargu, którego szczegółów firma nie ujawnia.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Omega Communication zajmie się media relations dla Nestle