Publicis Poland z kampanią Smażonych Nudli Winiary
Z początkiem lipca w Polsce wystartowała kampania Smażonych Nudli Winiary. Za realizację kampanii odpowiada agencja Publicis Poland. Jej zadaniem było stworzenie kompleksowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo do telewizji oraz materiałów digitalowych. Kampania prowadzona jest również na innych rynkach europejskich pod marką Maggi.

Hasło kampanii, „Mam mood na azjatycki food”, w lekki i zabawny sposób oddaje jej ideę: kiedy dopada nas ochota na coś pysznego i orientalnego, wystarczy 7 minut, by poczuć pełnię azjatyckiego smaku.
Spot reklamowy marki Winiary oparty jest na codziennych sytuacjach i spontanicznych zachciankach, w których pojawia się nieodparta chęć na azjatyckie jedzenie – i pokazuje, jak łatwo ją spełnić dzięki Smażonym Nudlom Winiary.
Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne w dwóch wersjach: 30” i 15”, kreacje wideo i statyki na platformach Mety, YouTube oraz TikToku.
Reżyserem spotu jest Jerzy Dytkiewicz, produkcją zajęła się Papaya Films, postprodukcją – ORKA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OpenMind.
Dołącz do dyskusji: Publicis Poland z kampanią Smażonych Nudli Winiary