On Board Think Kong pracuje dla Związku Producentów Cukru, prowadzi kampanię „Słodka Równowaga”
Związek Producentów Cukru w Polsce podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją On Board Think Kong. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową realizację kampanii edukacyjnej „Słodka Równowaga”.

Celem kampanii jest edukacja konsumentów i podnoszenie świadomości na temat roli cukru w diecie człowieka, sposobów jego wykorzystania i promocja aktywnego stylu życia.
Działania agencji obejmą komunikację w mediach społecznościowych, wsparcie w tworzeniu contentu oraz działania media relations. W b.r. „Słodka równowaga” wejdzie z komunikacją również na TikTok’a.
Kampanię zrealizują zespoły PR, social media, SEO, content marketingu i studio kreatywne.
Umowa będzie obowiązywać do kwietnia 2024 roku.
Nowi klienci

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


