„Opiekun” - nowe pismo poradnikowe Agory
We wtorek, 17 października ukaże się „Opiekun” - nowy kwartalnik Agory. Skierowany jest do osób, które sprawują na co dzień opiekę nad bliskimi. Magazyn będzie kosztował 9,99 zł.
W każdym numerze kwartalnika znajdą się wywiady z osobami, których codzienna działalność jest związana z opieką nad osobami starszymi i niesamodzielnymi. W pierwszym numerze będą to rozmowy: z Ewą Błaszczyk (materiał okładkowy), z Jerzym Owsiakiem oraz z Anną Kliś-Kalinowską, pielęgniarką z długoletnim doświadczeniem w opiece paliatywno-hospicyjnej i długoterminowej.
- Dbanie o starzejących się rodziców, chorujących współmałżonków czy dalszych członków rodziny jest trudnym wyzwaniem. W takich sytuacjach trzeba zacząć myśleć o rehabilitacji, opiece pielęgniarskiej, wyposażeniu domu w pomocne sprzęty. Dla takich właśnie osób wraz z fundacją „Razem zmieniamy świat”, prowadzącą projekt „Damy radę”, przygotowaliśmy magazyn-poradnik, dzięki któremu ten pierwszy krok może będzie choć odrobinę łatwiejszy i skierowany we właściwym kierunku - mówi Ilona Szajkowska, redaktor naczelny pisma „Opiekun”.
Porady nie ograniczą się tylko do wskazówek z zakresu pielęgnacji i higieny - w każdym numerze redakcja zbierze najważniejsze informacje dotyczące świadczeń, pomocy finansowej i wsparcia ze strony państwa. W pierwszym numerze będą to m.in. informacje o ofercie publicznej służby zdrowia w zakresie opieki nad chorym, sposobach przystosowania wnętrza do potrzeb osób chorych i niepełnosprawnych oraz wszystko o teleopiece. Oddzielny dział zostanie przeznaczony na zagadnienia związane z właściwą dietą osób wymagających stałej pomocy. Oprócz praktycznych porad pismo zaoferuje również wsparcie psychologiczne.
Kwartalnik w cenie 9,99 zł i w objętości 116 stron będzie dostępny na rynku przez trzy miesiące. Wesprze go promocja w prasie (czasopisma Agory, „Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki), w internecie (serwisy Gazeta.pl), w radiu (radiostacje Agory), w telewizji (TVS, METRO), w kinach sieci Helios, na nośnikach reklamy wewnętrznej (Health TV) oraz w punktach sprzedaży prasy. Kreację kampanii przygotował dział marketingu pionu Czasopisma Agory.
W pierwszej połowie br. Agora zanotowała 583,7 mln zł wpływów ze sprzedaży i 5,4 mln zł straty netto.
W 2016 roku Agora zanotowała 1 198,4 mln zł przychodów (o 0,8 proc. więcej niż w 2015 r.) i 13,2 mln zł straty netto (wobec 15,3 mln zł zysku netto rok wcześniej). Wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” zmalały o 6,2 proc., a z reklam - o 21,6 proc., natomiast wzrosły przychody w kinach Helios, internecie i firmy outdoorowej AMS.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Opiekun” - nowe pismo poradnikowe Agory