Oponeo stawia na recykling w nowej kampanii
21 marca rusza nowa proekologiczna kampania prowadzona przez firmę Oponeo we współpracy z ekologiem Dominikiem Dobrowolskim. Celem akcji jest edukacja oraz podniesienie świadomości Polaków w zakresie recyklingu opon samochodów osobowych.
W ramach akcji #KręciNasRecykling Oponeo przewiduje możliwość działania dla tych klientów, którzy zakupią opony z możliwością montażu w jednym z serwisów partnerskich oznaczonych logo akcji. Będą oni mogli za darmo zostawić swoje zużyte opony w serwisie. Następnie firma przekaże je do Centrum Utylizacji Opon, gdzie zostaną odpowiednio zutylizowane a część z nich zostanie poddana recyklingowi i przetworzona na nowe produkty. Dzięki temu kierowcy pozbędą się problemu i zyskają pewność, że nie przyczynią się do degradacji środowiska.
Dodatkowo w ramach akcji, firma Oponeo zobowiązała się posadzić jedno drzewo za każde cztery zebrane w trakcie akcji opony. Celem na ten rok jest posadzenie 1500 drzew.
Cały projekt został zorganizowany wspólnie ze znanym polskim ekologiem - Dominikiem Dobrowolskim, który znany jest z przeprowadzania największych eventów ekologicznych w Polsce.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Oponeo stawia na recykling w nowej kampanii