Orange: nasz teledysk lipdub to efekt imprezy integracyjnej (wideo)
W środę w internecie pojawił się dość nieudolny klip w konwencji lipdub, w którym pracownicy Orange śpiewają o wysokich standardach obsługi klientów. - To efekt jednego z naszych szkoleń team buiding i zabawy na imprezie integracyjnej - poinformował rzecznik sieci.
W 6-minutowym klipie „Akademia ku jakości” jest zgodny z zasadami lipdubów: kamera w jednym, długim ujęciu wędruje z pomieszczania do pomieszczenia, pokazując różne grupki ludzi (czasami w oryginalnych przebraniach), którzy śpiewają i tańczą do muzyki zza kadru. Tyle że w filmiku piosenka przekonuje klientów Orange, że w punktach obsługi mogą liczyć na najwyższe standardy. „Wchodzisz to strefy atrakcyjności, przez akademię ku jakości. Będziemy wzorem kompleksowości, przez akademię ku jakości” - śpiewają w refrenie pracownicy sieci. Zachowują się dość nienaturalnie i raczej niezgrabnie tańczą.
Wideo znalazło się na YouTubie w środę rano i szybko zdobyło dużą popularność. Chociaż szybko zostało skasowane z pierwotnego konta, zaraz udostępnili je inni użytkownicy.
Po kilku godzinach rzecznik Orange Wojciech Jabczyński poinformował, że filmik to „efekt jednego z naszych szkoleń team buiding i zabawy na imprezie integracyjnej”. „Sami wiecie, że czasami, wszyscy świetnie się bawią robiąc zdjęcia i filmy, których potem oglądanie bywa mocno krępujące, jak przeglądanie albumów z dzieciństwa. Ale skoro już film się pojawił na sieci, nie będziemy się go wstydzić. Dzięki niemu przynajmniej wiecie, że w Orange Polska pracują prawdziwi ludzie. Także tacy, którzy nie zawsze trzymają w tańcu rytm” - napisał Jabczyński.
Rzecznik przyznał, że wideo przypadkiem wyciekło do internetu i nie jest elementem niestandardowych działań reklamowych Orange. „Nie zamierzaliśmy publikować tego materiału, ale zrobił to i szybko usunął sam producent” - stwierdził. „Nasza obecność w social mediach jest bardziej przemyślana, o czym nieraz chyba wszyscy mogli się przekonać” - podkreślił rzecznik Orange.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Orange: nasz teledysk lipdub to efekt imprezy integracyjnej (wideo)