Orlen z nową stroną internetową
PKN Orlen uruchomił nową stronę internetową, która ma wyznaczać kierunek komunikacji korporacyjnej spółki w przestrzeni digitalowej. Wraz z nią wprowadzono Orlen Design System. Przygotowały je PwC we współpracy z agencją Isobar.

Sposób prezentacji i organizacja treści na nowej witrynie zostały zaprojektowane w ten sposób, aby zapewnić użytkownikom maksymalną przyjazność i łatwość nawigacji. Nowością jest Orlen Design System, opublikowany na zewnętrznej stronie zestaw wytycznych i gotowych komponentów, z których budowane będą kolejne strony internetowe w ramach Grupy Orlen.
- Jesteśmy nowoczesną firmą, która kreuje rynkowe trendy. Wraz z rozwojem działalności rozwijajmy także narzędzia komunikacji. Strategia Orlen2030, definiująca nowy model funkcjonowania koncernu, stanowiła również fundament dla budowy witryny orlen.pl. Strona jest łatwym w obsłudze przewodnikiem po świecie naszej marki, kierowanym do wszystkich grup odbiorców. Ważnym elementem nowej witryny są treści związane z transformacją energetyczną, odpowiedzialnym biznesem i zrównoważonym rozwojem. Layout i organizacja treści na orlen.pl budowane były w oparciu o analizy potrzeb użytkowników, z myślą o zapewnieniu im dużej dostępności i intuicyjności obsługi - mówi Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu.
Wraz z uruchomieniem nowej witryny koncern zaprezentował innowacyjne rozwiązanie Orlen Design System, opublikowane na ogólnodostępnej stronie ds.orlen.pl. Jest to kompleksowy zestaw obejmujący gotowe do pobrania komponenty, projekty graficzne, bibliotekę piktogramów i dokumentację opisową, na bazie których budowane będą kolejne strony w ramach Grupy Orlen.
Zarówno witryna orlen.pl, jak i Orlen Design System zrealizowane zostały przez firmę doradczą PwC we współpracy z firmą Isobar. Kolejnym etapem rozwoju komunikacji korporacyjnej koncernu w przestrzeni cyfrowej będzie ujednolicenie witryn internetowych spółek, wchodzących w skład Grupy Orlen.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Orlen z nową stroną internetową