OSM Łowicz reklamowany na Wielkiej Trasie Śniadaniowej Radia ZET
Spółdzielnia mleczarska OSM Łowicz jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. Tegoroczny cykl eventów śniadaniowych obejmuje dziewięć wybranych miast w Polsce. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digital-contentowa LiquidThread. (Publicis Groupe)
Wielka Trasa Śniadaniowa Radia ZET rozpocznie się 7 września w Łowiczu. Przez dziewięć dni darmowe śniadania będą serwowane w różnych strefach tematycznych w kolejnych wybranych miastach. W strefie OSM Łowicz pojawi się specjalny, obrandowany foodtrack, oferujący dania przygotowane na bazie produktów marki (m.in. gofry, naleśniki, croissanty).
W ramach współpracy z Radiem ZET, podczas relacji z poszczególnych eventów, pojawią się spoty sponsorskie oraz specjalny program „Niezbędnik Kulinarny”, w którym kucharze będą podpowiadać słuchaczom, jak przygotować ciekawe dania śniadaniowe z produktów m.in. OSM Łowicz. Dodatkowo, agencja LiquidThread zaplanowała konkurs antenowy z atrakcyjnymi nagrodami ufundowanymi przez OSM Łowicz oraz aktywności online, w tym relacja wideo z udziałem marki.
W tym roku śniadaniowe eventy organizowane przez Radio ZET pojawią się w Łowiczu, Płocku, Włocławku, Koninie, Kutnie, Płońsku, Olsztynku, Grudziądzu i Toruniu. W dni powszednie będą czynne od 7:00 do 10:00, a w weekendy od 11:00 do 14:00.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: OSM Łowicz reklamowany na Wielkiej Trasie Śniadaniowej Radia ZET