Kolejny serwis streamingowy wprowadza pakiety premium i z reklamami
Serwis streamingowy Paramount+ 16 listopada uruchomi swój plan premium z treściami 4K w Australii, Brazylii, Kanadzie i Meksyku. W dalszej perspektywie pakiet pojawi się na innych rynkach. Tańszy pakiet z reklamami w 2024 roku ma zadebiutować w Australii i Kanadzie.

Plan premium pozwoli na korzystanie z treści 4K UHD, HDR10 i Dolby Vision. Równocześnie będzie można z nich korzystać na czterech urządzeniach, a nie jak dotychczas na dwóch, w standardowym pakiecie.
W momencie lepsza jakość będzie działać na urządzeniach: Apple iOS, Apple tvOS, Amazon Fire, Google (Android TV, Google TV), Roku i Samsung.
W 2024 roku dołączą do nich LG, VIDAA/Hisense, Xbox. Wówczas dostęp do treści 4K zyskają także subskrybenci Paramount+ wykupujący usługę za pośrednictwem Amazon Prime Video.
W Polsce SkyShowtime zamiast Paramount+
Plan premium ma kosztować na przykład 13,99 dol. australijskich, a więc blisko 37,48 zł. W Meksyku to 179 peso miesięcznie, czyli równowartość 41,31 zł. Ceny pakietu z reklamami nie zostały jeszcze podane. W USA plan Paramount+ z reklamami kosztuje 5,99 dol. miesięcznie lub 59,99 dol. rocznie. Z kolei za plan Paramount+ z Showtime (dawniej premium), bez reklam kosztuje 11,99 dol. miesięcznie lub 119,99 dol. rocznie.
- Po ubiegłorocznym rozszerzeniu naszej obecności na ponad 45 rynków, koncentrujemy się na zapewnianiu klientom wyboru. Po wprowadzeniu planu mobilnego w Meksyku i Brazylii, wprowadzenie planów premium i z reklamami da nam możliwość dotarcia do różnych segmentów konsumentów, zapewniając wiele opcji cenowych, a także wykorzystując ogromne możliwości dla naszych partnerów reklamowych - stwierdził Marco Nobili, wiceprezes i międzynarodowy dyrektor generalny Paramount+.
W sierpniu Paramount Global, właściciel m.in. MTV, Comedy Central i Nickelodeon poinformował, że przychody z usług streamingowych wzrosły w II kwartale roku o 40 proc. Paramount+ miał wówczas 61 mln subskrybentów, których liczba wzrosła w ciągu 3 miesięcy o 700 tys.
Na polskim rynku nie można wykupywać Paramount+, który jest obecny m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech czy Niemczech. Od 14 lutego w Polsce działa jednak SkyShowtime, który zawiera katalog Paramount+. Właścicielami platformy są Paramount Global i Comcast. Serwis streamingowy w przeciwieństwie do wiodących konkurentów nie oferuje treści w jakości 4K, tylko Full HD.
Netflix i Disney+ z pakietami premium i z reklamami
Netflix, najpopularniejszy serwis streamingowy na świecie, już od dawna na polskim rynku oferuje plan premium z treściami 4K (60 zł miesięcznie). W listopadzie ub.r. wprowadził pakiet z reklamami w 12 krajach, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Australii, Japonii, Korei i Brazylii. Wciąż nie wiadomo kiedy z opcji będzie można skorzystać w Polsce.
W grudniu ub.r. Disney+ zaoferował plan z reklamami w Stanach Zjednoczonych. Od 1 listopada oferta będzie dostępna także w Danii, Francji, Włoszech, Norwegii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. W tych krajach dodatkowo trzeba będzie też płacić za treści 4K. Także w przypadku tego serwisu, skorzystanie z opcji z reklamami nad Wisłą, nie będzie na razie możliwe. Produkcje Ultra HD będą dalej dostępne bez dodatkowej opłaty.
W Stanach Zjednoczonych także Max (wcześniej HBO Max) można wykupić z reklamami. W 2024 roku podobną ofertę wdroży Amazon Prime Video. Firma poinformowała, że w wybranych krajach subskrybentom serwisu streamingowego będą wyświetlane reklamy. Chyba, że zapłacą więcej za plan bez nich. Zmiany na razie nie obejmą Polski.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: Kolejny serwis streamingowy wprowadza pakiety premium i z reklamami