PARP planuje zatrudnić agencję PR. Budżet to nawet 3,5 mln zł
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości szykuje się do przetargu na świadczenie usług wsparcia PR – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Na współpracę tę przezaczy od 2,9 do 3,5 mln zł.

W związku z planowanym przetargiem PARP zaprasza agencje PR do dokonania szacunkowej wyceny zadań w zakresie świadczenia usług wsparcia PR oraz pośrednictwa w zakupie powierzchni reklamowej w mediach.
Wybrana agencja PR zajmie się wsparciem departamentem komunikacji i marketingu PARP, w szczególności sekcją komunikacji i mediów. Dodatkowo przetarg będzie dotyczył też zakupu powierzchni reklamowej w prasie oraz serwisach internetowych w celu zamieszczania publikacji informacyjnych, edukacyjnych, upowszechniających, promocyjnych lub reklamowych (w formie m.in. tekstu, baneru, wideo, reklamy, podcastu itp.).
Umowa z wybraną agencji zostanie zawarta na okres 2 lat, z możliwością przedłużenia jej o kolejne 2 lata. Budżet przeznaczony na ten cel, a obejmujący również wynagrodzenie wybranej agencji będzie wynosić od 2,9 do 3,5 mln zł.
Dołącz do dyskusji: PARP planuje zatrudnić agencję PR. Budżet to nawet 3,5 mln zł