Nowy kanał ma problem z dystrybucją. Pomoże mu doświadczona firma
Choć kanał Dolce Vita TV, poświęcony luksusowemu stylowi życia ruszył w styczniu, to nadal nie trafił do oferty żadnego znaczącego operatora. Może się to zmienić dzięki umowie z firmą Pasjatv, która ma doświadczenie w takich porozumieniach z sieciami kablowymi czy platformami satelitarnymi.

Dolce Vita TV miał rozpocząć nadawanie przed świętami Bożego Narodzenia. Ze względów technicznych i sezonu urlopowego to nie nastąpiło. Stacja ruszyła dopiero 10 stycznia na MUX-L2 naziemnej telewizji cyfrowej. Multipleks lokalny powinien nadawać z obiektów w Rybniku i Ornontowicach.
Pierwszy nadajnik, który ma pozwolenie na emisję z większą mocą, nie pracuje. Może to się zmienić w najbliższych tygodniach. Prezes Dolce Vita TV Zbigniew Adamkiewicz zapowiadał, że stacja w lutym trafi do sieci kablowej Toya. To jak dotąd nie nastąpiło. Nie podpisano też umowy z żadnym innym znaczącym operatorem.
Poza współpracą z Pasjatv, pod adresem dolcevitatv.pl ruszyła strona internetowa nowej stacji. Można na niej znaleźć krótką prezentację o ofercie programowej, a także dane kontaktowe odnośnie dystrybucji i reklam. Dolce Vita TV otrzymała od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji koncesję w połowie października 2024 roku. Adamkiewicz chce jeszcze uruchomić kanał WakacjeTv.
Pasjatv pomoże w rozmowach z operatorami
Pasjatv, firma specjalizująca się w dystrybucji stacji telewizyjnych i usług wideo na żądanie, poinformowała o podpisaniu 6 marca umowy z Dolce Vita TV. Została oficjalnym przedstawicielem nowego kanału.
– Dolce Vita TV to polski kanał telewizyjny, z polskim kapitałem. Dolce Vita TV to unikalny kanał na rynku w Polsce. Telewizja, gdzie codzienność ustępuje miejsca inspiracji, a luksus staje się biletem do świata marzeń. Dla zmęczonych szarością dnia, Dolce Vita TV otwiera drzwi do rzeczywistości pełnej piękna, harmonii i spełnienia – czytamy w komunikacie Pasjatv.
Dalej firma opisuje treści dostępne w nowej stacji. – Ten kanał to więcej niż obrazy luksusowych willi z widokiem na ocean, prywatnych wysp i jachtów dryfujących po lazurowych wodach. To opowieść o szukaniu pozytywnych stron życia, o optymizmie, który napędza do działania, i o spełnianiu pragnień na własnych warunkach – czytamy w opisie.

Co jeszcze znajdzie się w ofercie? – Dolce Vita TV celebruje rzeczy niezwykłe – limitowane super samochody, zegarki będące dziełami sztuki, podróże do miejsc, gdzie czas płynie inaczej. Pokazuje ludzi stojących za sukcesem wielkich brandów. Dolce Vita TV inspiruje do życia pełnią, do czerpania garściami z tego, co najlepsze, i odnajdywania magii w każdej chwili – wyjaśnia dystrybutor kanałów tematycznych.
W portfolio Pasjatv są między innymi kanały erotyczne Penthouse Reality TV, Penthouse Passion, Penthouse Gold, chińskie CCTV-4, CGTN Documentary, CGTN. Firma jest też na polskim rynku dystrybutorem modowych Fashion TV, Fashion TV UHD, katarskiej telewizji informacyjnej Al Jazeera. Reprezentuje też kanał muzyczny Music Box czy stację TVS z Katowic.
Pasjatv przyczyniła się do poszerzenia dystrybucji wielu stacji. W 2021 i 2022 roku pomagała na przykład w rozpoczęciu działalności w naszym kraju przyrodniczej stacji Love Nature 4K. Konkurentami firmy są spółki Delegata i TV Content. Pierwsza obsługuje m.in. kanały Biznes24, Mezzo, Republika czy MCM Top. Druga współpracuje w zakresie dystrybucji stacji erotycznych pod szyldem Hustler czy Private.
Dołącz do dyskusji: Nowy kanał ma problem z dystrybucją. Pomoże mu doświadczona firma