"Piękno bez limitu" w wyprzedażowej kampanii Seata Leon i Ibiza (wideo)
Rusza kampania reklamująca wyprzedaż Seata Leon i Ibiza z rocznika 2009. Akcja pod hasłem "Piękno bez limitu" obejmuje telewizję, prasę i internet.
Wyprzedażowa kampania Seata Leon i Ibiza z rocznika 2009 reklamuje, że są one obecnie dostępne w niższych cenach. Przekaz pod hasłem "Piękno bez limitu" informuje też o obowiązującym w ramach tej oferty bezpłatnym 5-letnim programie gwarancyjnym, podkreślając jednocześnie wysokie zaawansowanie technologiczne i piękno szylingu tych samochodów.
Akcja jest prowadzona w telewizji, prasie (tytuły opiniotwórcze) oraz internecie (SEM, mailing i formy displayowe). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Betlej & Partners, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: "Piękno bez limitu" w wyprzedażowej kampanii Seata Leon i Ibiza (wideo)