Piotr Kociszewski w zespole DBI Havas Media Group
Do Havas Media Group dołączył Piotr Kociszewski, gdzie objął stanowisko data science manager w jednostce DBI - Data Business Intelligence.
Kociszewski będzie odpowiedzialny za prowadzenie projektów i rozwój produktów związanych między innymi z modelowaniem ekonometrycznym i atrybucją. Będzie raportować bezpośrednio do szefa zespołu - Łukasza Wiśniewskiego, head of DBI.
Kompleksowymi działaniami z obszaru digital marketingu w agencji Havs Media Group zarządza Beata Magdziarz, która dołączyła w październiku na stanowisku chief digital officer.
Piotr Kociszewski ma ponad 11 lat doświadczenia w obszarze data-driven marketingu. Od początku drogi zawodowej związany z branżą mediową, ma doświadczenie w pracy zarówno w agencjach – Mediabrands czy K2 Precise, jak również po stronie klienta.
Ostatnie dwa lata spędził w Unileverze na stanowisku data analyst EE, gdzie odpowiadał za przygotowanie modeli ekonometrycznych MMM dla rynków Europy Wschodniej. Modele przygotowywane były dla największych marek Unilever. Dodatkowo w zakresie jego obowiązków znajdowała się wizualizacja danych i obsługa platformy big data – Dataiku.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Piotr Kociszewski w zespole DBI Havas Media Group