Planet PR dla sieci JuraPark
Agencja Planet PR rozpoczęła współpracę z marką JuraPark - siecią największych parków tematycznych w Polsce: JuraPark Bałtów, Krasiejów i Solec.
Do zadań agencji należą działania z zakresu doradztwa marketingowego, media relations i e-PR. Za obsługę marki odpowiedzialne są Karolina Potempa oraz Izabela Ozaist.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Planet PR dla sieci JuraPark