Planet PR wypromuje Powszechną Informację Medyczną
Agencja Planet PR została wybrana do kompleksowej obsługi systemu Powszechna Informacja Medyczna.
Działania agencji - w ramach wdrożenia i promocji całego systemu - obejmować będą kompleksową obsługę z zakresu public relations, media relations, social media, e-PR, doradztwo w zakresie komunikacji oraz współpracę reklamowo-promocyjną z największymi wydawnictwami medycznymi.
Agencja została wybrana w wyniku konkursu. Umowę podpisano do maja 2016 roku.
Z ramienia agencji za obsługę odpowiadają Bartosz Wilczyński oraz Katarzyna Banaś z działu healthcare.
PIM to projekt ogólnopolskiej infolinii dla pacjentów, indywidualnej obsługi przez dyplomowanych Doradców Medycznych oraz systemu informatycznego zarządzającego między innymi informacją o kolejkach do lekarzy specjalistów w Polsce. System będzie dostępny jesienią br.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Planet PR wypromuje Powszechną Informację Medyczną