Planet PR wypromuje markę Pilkington
Do grona klientów agencji Planet PR dołączyła firma produkująca szkło i produktów szklanych NSG Group, właściciel marki Pilkington.
Planet PR zajmie się działaniami z zakresu komunikacji i public relations. Osobą odpowiedzialną za współpracę po stronie agencji jest Dorota Wawro, specjalistka ds. PR.
Umowa podpisana została w wyniku rekomendacji na dwa lata.
W listopadzie tego roku agencja rozpoczęła pracę dla Checkpoint Systems, producenta rozwiązań zaopatrzeniowych i antykradzieżowych.
Nowi klienci

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Planet PR wypromuje markę Pilkington