Platinium Cast wygrywa przetarg marki Eisenberg Paris
Agencja Platinium Cast w przetargu zdobyła obsługę medialną luksusowej marki kosmetycznej Eisenberg Paris.
W ramach działań z Eisenberg Paris agencja Platinium Cast jest odpowiedzialna za realizację kompleksowych projektów z zakresu public relations. PR managerem skierowanym do obsługi marki została Karolina Czajka-Sochal.
– Wybraliśmy agencję Platinium Cast, by prowadziła nasze biuro prasowe w Polsce, ponieważ wierzymy, że zespół i struktura agencji spełnią nasze oczekiwania pod względem kreatywności, doświadczenia i perfekcjonizmu. Ufamy, że precyzyjnie przekażą nasze wartości jako marki rodzinnej, podkreślą jej kluczowe przesłania oraz jeszcze bardziej wzmocnią wizerunek i świadomość Eisenberg Paris w polskich mediach – komentuje Edmond Eisenberg, syn założyciela marki, José Eisenberga.
Strony nie podają na jak długo podpisały umowę.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Platinium Cast wygrywa przetarg marki Eisenberg Paris