Play reklamuje rozmowy bez ograniczeń (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca rozmowy bez ograniczeń w sieci Play. Akcję – obejmującą telewizję, prasę, internet, outdoor i ambient – przygotowały agencja reklamowa Brain i dom mediowy Mediacom.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Play podkreśla, że klienci tej sieci mogą do siebie dzwonić za darmo, w każdej chwili i bez żadnych ograniczeń. W akcji wykorzystywane są dwie kreacje – opowiadająca o mężczyznach i kobietach. Ta pierwsza zawiera slogan „Oni są w Play i mogą siebie zawsze o wszystko zapytać”, a ta druga – „One są w Play. Mogą rozmawiać o wszystkim i o niczym”.
Akcja od 19 maja jest prowadzona w telewizji (TVN, Polsat, TVP, kanały tematyczne z pakietu At Media), radiu, prasie („Gazeta Telewizyjna”, „Gazeta Wyborcza”, „Tele Tydzień”, „Show”, „Focus”, „To i Owo”, „Fakt”, „Przyjaciółka”, „Party”, „Murator”, „Gala”, „Polityka”, „Newsweek”, „Viva”, „Fakt Gwiazdy”, „Przegląd Sportowy”, „Przekrój”, „Tina”, „Życie na Gorąco”, „Auto Świat”, „Charaktery”), internecie, na outdoorze oraz w ramach działań ambientowych. Kreację kampanii – zaplanowanej do 19 sierpnia – przygotowała agencja reklamowa Brain, a za dobór mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Play reklamuje rozmowy bez ograniczeń (wideo)