Polo TV na czele kanałów muzycznych. Viva o 53 proc. w dół, MTV o 30 proc. w górę
W lutym 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji muzycznych znalazło się Polo TV. Największy wzrost w segmencie odnotowało Kino Polska Muzyka, natomiast na przeciwnym biegunie znalazł się kanał ITV.
Pierwsze dwa miejsca w zestawieniu zajęły kanały nadające w naziemnej telewizji cyfrowej. Udział liderującego kanału Polo TV w lutym 2014 roku wyniósł 0,78 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 32,20 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.
)
Na drugim miejscu znalazła się Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zwiększył się o 51,22 proc. do 0,62 proc.
)
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział w analizowanym okresie zmalał o 31,03 proc. do poziomu 0,20 proc.
Oczko niżej uplasowała się stacja ITV, która zanotowała największy spadek w zestawieniu, wynoszący 50 proc. Jej średni udział w lutym br. uplasował się na poziomie 0,09 proc.
Z kolei największym wzrostem udziału - o 300 proc. do 0,08 proc. - pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka, który awansował z miejsca siódmego na piąte.
Wśród kanałów młodzieżowych pozycję lidera w lutym br. zajęła Viva Polska, której wynik wyniósł zaledwie 0,15 proc., po spadku o 53,13 proc.
Druga lokata przypadła stacji MTV Polska, której udział, wynoszący 0,13 proc., w porównaniu do lutego ub.r. zwiększył się o 30 proc. Natomiast wynik trzeciego AXN Spin to 0,02 proc., po wzroście o 100 proc.
Stacja | Wszyscy 4+ | |
luty 2013 | luty 2014 | |
SHR % | SHR % | |
Polo TV | 0,59% | 0,78% |
Eska TV | 0,41% | 0,62% |
4fun.tv | 0,29% | 0,20% |
ITV | 0,18% | 0,09% |
Kino Polska Muzyka | 0,02% | 0,08% |
TV.DISCO | 0,09% | 0,07% |
Stars.tv | 0,00% | 0,05% |
Rebel.tv | 0,02% | 0,04% |
VH 1 | 0,04% | 0,04% |
Wirtualnemedia.pl | ||
VIVA Polska | 0,32% | 0,15% |
MTV Polska | 0,10% | 0,13% |
AXN Spin | 0,01% | 0,02% |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat nowym liderem w lutym 2014 roku była Eska TV, której udział wzrósł tutaj o 46,05 proc. do poziomu 1,11 proc. W lutym 2013 roku kanał ten był drugi.
Z kolei na drugie miejsce spadło Polo TV (1,10 proc. udziału; do góry o 23,60 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do kanału 4fun.tv (0,36 proc., - 29,41 proc.).
Największym wzrostem w tym ujęciu (aż o 366,67 proc.) również pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka. Z kolei najwięcej straciła stacja ITV - było to 51,52 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | |
luty 2013 | luty 2014 | |
SHR % | SHR % | |
Eska TV | 0,76% | 1,11% |
Polo TV | 0,89% | 1,10% |
4fun.tv | 0,51% | 0,36% |
ITV | 0,33% | 0,16% |
Kino Polska Muzyka | 0,03% | 0,14% |
TV.DISCO | 0,15% | 0,11% |
Rebel.tv | 0,04% | 0,09% |
Stars.tv | 0,00% | 0,09% |
VH 1 | 0,07% | 0,06% |
Wirtualnemedia.pl | ||
VIVA Polska | 0,62% | 0,27% |
MTV Polska | 0,19% | 0,25% |
AXN Spin | 0,02% | 0,03% |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele kanałów muzycznych. Viva o 53 proc. w dół, MTV o 30 proc. w górę