Polsat News liderem wśród kanałów tematycznych Grupy Polsat
W maju br. liderem oglądalności wśród stacji tematycznych Grupy Polsat był Polsat News. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Biznes, z najwięcej stracił Polsat Sport. Na piątym miejscu uplasował się Polsat Sport News.
Udział liderującego Polsatu News w maju 2013 roku wyniósł 0,96 proc., czyli o 12,94 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Druga lokata należała do Polsatu Sport, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 16,64 proc. do poziomu 0,59 proc. Był to jednocześnie największy spadek w zestawieniu.
Ostatnie miejsce podium należało do Polsatu Film. Średni udział tego kanału w maju br. wyniósł 0,46 proc., po wzroście o 17,74 proc.
Na piątym miejscu ulokował się nadający od czerwca 2011 roku Polsat Sport News, którego oglądalność przez Nielsen Audience Measurement mierzona jest od początku listopada ub.r. Stacja ta dostępna jest w ramach naziemnej telewizji cyfrowej, a jej udział w zeszłym miesiącu wyniósł 0,36 proc.
Z kolei największym wzrostem w rankingu , bowiem aż o 294,44 proc., pochwalić się mógł Polsat Biznes. Średni udział tej stacji w maju br. ukształtował się na poziomie 0,07 proc. Kanał ten powstał 18 lutego br. po odświeżeniu i rebrandingu TV Biznes (dowiedz się więcej).
|
Grupa Polsat |
wszyscy 4+ |
|||
|
maj |
2012 |
2013 |
||
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polsat News |
46 273 |
0,850 |
54 984 |
0,960 |
|
Polsat Sport |
38 617 |
0,709 |
33 844 |
0,591 |
|
Polsat Film |
21 163 |
0,389 |
26 222 |
0,458 |
|
Polsat Play |
16 104 |
0,296 |
23 483 |
0,410 |
|
Polsat Sport News |
- |
- |
20 655 |
0,361 |
|
Polsat Cafe |
15 636 |
0,287 |
18 175 |
0,317 |
|
Polsat JimJam |
14 666 |
0,269 |
14 625 |
0,255 |
|
Polsat Sport Extra |
10 529 |
0,193 |
10 286 |
0,180 |
|
Polsat Viasat History |
- |
- |
7 565 |
0,132 |
|
Polsat Crime & Investigation Network |
5 706 |
0,105 |
5 537 |
0,097 |
|
Polsat Biznes |
966 |
0,018 |
4 038 |
0,071 |
|
Polsat Food |
- |
- |
3 034 |
0,053 |
|
Polsat Viasat Explorer |
- |
- |
2 319 |
0,041 |
|
Polsat Viasat Nature |
- |
- |
1 186 |
0,021 |
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce również zajął Polsat News (0,73 proc. udziału; po wzroście o 5,02 proc.), na drugim miejscu uplasował się Polsat Sport (0,60 proc.; w dół o 7,30 proc.), a na trzecim - Polsat Film (0,59 proc.; +19,88 proc.).
W grupie 16-49 największy wzrost zanotował Polsat Biznes (aż 413,33 proc.). Natomiast najwięcej stracił tutaj Polsat Crime & Investigation Network - było to 39,86 proc.
|
Grupa Polsat |
wszyscy 16-49 |
|||
|
maj |
2012 |
2013 |
||
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polsat News |
15 866 |
0,697 |
17 063 |
0,732 |
|
Polsat Sport |
14 679 |
0,644 |
13 904 |
0,597 |
|
Polsat Film |
11 236 |
0,493 |
13 770 |
0,591 |
|
Polsat Play |
8 225 |
0,361 |
11 666 |
0,501 |
|
Polsat Cafe |
8 174 |
0,359 |
8 873 |
0,381 |
|
Polsat Sport News |
- |
- |
7 906 |
0,339 |
|
Polsat JimJam |
7 562 |
0,332 |
7 182 |
0,308 |
|
Polsat Sport Extra |
4 315 |
0,189 |
5 519 |
0,237 |
|
Polsat Viasat History |
- |
- |
3 582 |
0,154 |
|
Polsat Crime & Investigation Network |
3 138 |
0,138 |
1 936 |
0,083 |
|
Polsat Food |
- |
- |
1 930 |
0,083 |
|
Polsat Biznes |
345 |
0,015 |
1 792 |
0,077 |
|
Polsat Viasat Explorer |
- |
- |
1 503 |
0,065 |
|
Polsat Viasat Nature |
- |
- |
311 |
0,013 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia. W zestawieniu ujęto tylko tematyczne kanały Grupy Polsat i nadające pod marką Polsatu. Do spółki nalezą jeszcze ogólne kanały: Polsat oraz Polsat 2.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Polsat News liderem wśród kanałów tematycznych Grupy Polsat